جستجو برای این ترکیب از فیلترها با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.

تلاش کنید:

- تعدادی از فیلتر ها را حذف کنید.

- در جستجو از عبارت‌های متداول‌تر استفاده کنید.

مجموع نتایج : 52
مجموع نتایج :

دلایل خرید قلم ایربراش و کاربرد پیستوله ایربراش

ایر براش یا قلم ایربراش که به آن پیستوله ایربراش نیز گفته میشود از زمان ظهورش، انقلابی در صنعت، نقاشی و هنر به وجود آورده است. قلم ایربراش میتواند با استفاده از فشار باد که توسط پمپ ایربراش یا همان کمپرسور ایربراش تولید می شود، رنگ را ظریف و دقیق اسپری کند و در سالهای اخیر بسیاری از هنرمندان در حوزه های مختلف نقاشی، تصویر نگاری، مینیاتور، سفال گری، تزئیات، عروسک و اسباب بازی، مجسمه سازی، نقاشی روی تابلو، طراحی دکوراسیون، تتو موقت، ماکت سازی، خطاطی، طراحی ناخن، آرایش و میکاپ، دیزاین کیک در قنادی، گریم و چهره نگاری از قلم ایربراش استفاده میکنند. البته قلم ایر براش در صنعت نیز کاربرد بسیاری دارد و در صنایع چرم سازی، تولید کیف و کفش، تیونینگ ماشین و موتور سیکلت، نقاشی خودرو و لیسه گیری مورد استفاده قرار میگیرد. قلم ایربراش یک ابزار تخصصی و ظریف است که کارکردن با آن نیز نیازمند داشتن هنر و تخصص میباشد. علاوه بر این قلم ایربراش در انواع مختلفی تولید و عرضه میشود که هر کدام برای انجام کاری طراحی شده اند لذا دقت و آگاهی در خرید ایربراش یک اصل مهم به شمار میرود. با مطالعه توضیحات ارائه شده توسط کارشناسان فنی فروشگاه ابزار بادی ایرپاور میتوانید قلم ایربراش مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید.

در ایرپاور دسته بندی های تخصصی برای انواع ایربراش ناخن و ایربراش شکلات وجود دارد که براحتی تمام مدل های مناسب برای کار ناخن و ایربراش مخصوص قنادی و شکلات در دسترس شما قرار گرفته. برای مشاهده انواع ایربراش ناخن و ایربراش شکلات روی لینک آنها کلیک کنید. همچنین ایرپاور تخصصی ترین مرکز خرید انواع ابزارهای پاشش رنگ و مواد است که بهترین و تخصصی ترین انواع پیستوله رنگ بادی را در اختیار شما قرار داده است.

 

انواع قلم ایربراش

قلم ایربراش مخزن رو: قلم ایربراش کاسه رو که دارای مخزن هایی با ظرفیت محدود هستند و از نیروی جاذبه برای تزریق رنگ به هوای درحال جریان در قلم ایربراش استفاده میکنند. به طور کلی قلم ایر براش مخزن رو به صورت تک تنظیم و دو تنظیم تولید میشود که امکان تنظیم فشار باد و عرض پاشش را به صورت جداگانه برای کاربر فراهم میکند. از آنجا که قلم ایر براش کاسه رو تسلط بیشتری را به کاربر ارائه میدهد میتواند برای انجام نقاشی های بسیار ظریف مورد استفاده قرار بگیرد.

قلم ایربراش مخزن زیر: قلم ایربراش کاسه زیر دارای مخزن هایی با ظرفیت متفاوت و قابل تعویض میباشند و هر کاربر بر اساس نیاز خود ظرفیت و نوع مخزن را انتخاب میکند. در مواقعی که نیاز داشته باشید محدوده مورد نظر را در زمان کمتری رنگ کنید میبایست از قلم ایر براش مخزن زیر استفاده کنید زیرا از عرض پاشش بیشتری برخوردار است و فرآیند رنگ پاشی را سریعتر انجام میدهد. قلم ایر براش کاسه زیر از نیروی باد برای مکش رنگ داخل مخزن استفاده میکند و آن را به هوای فشرده در حال جریان ازقلم ایربراش اضافه میکند. اکثر قلم ایربراش های مخزن زیر بدون تنظیم یا تک تنظیم هستند که عرض و حجم پاشش را همزمان تنظیم میکنند.

قلم ایربراش مخزن بغل: ساختار قلم ایربراش کاسه بغل همانند کاسه رو میباشد با این تفاوت که کاسه نگهداری رنگ و مواد در قلم ایر براش مخزن بغل میتواند قابل تعویض باشد و در نتیجه نگهداری و تمیز کردن آن آسان تر است. همچنین به دلیل تغییر موقعیت کاسه میتواند فضای دید بهتری را به کاربر ارائه دهد که از جمله مزیت های آن است.

 

فاکتور ها و پارامتر های مهم برای خرید قلم ایربراش

شکل ظاهری قلم ایربراش: از نظر ظاهری ایربراش ها به دو دسته ایربراش مدادی یا قلمی و ایربراش تفنگی یا هفت تیری تقسیم بندی میشوند. ایر براش قلمی دارای انواع کاسه رو، کاسه زیر و کاسه بغل و ایربراش تفنگی به صورت کاسه بغل و کاسه رو تولید میشود.

عرض پاشش: عرض پاشش در قلم ایر براش از 1 میلی متر تا 5 سانتی متر متغیر میباشد و هر قلم ایربراش بسته به تنظیمات (بدون تنظیم، تک تنظیم و دو تنظیم) میتواند عرض پاشش متفاوتی را به اپراتور عرضه کند.

حجم مخزن: ظرف نگهداری رنگ و مواد در ایربراش کاسه رو از 2 تا 55 سی سی و در ایربراش کاسه زیر از 7 الی 90 سی سی عرضه میشود و هر قلم ایربراش دارای مخزنی با ظرفیت مشخص و متفاوت میباشد.

سایز سوزن نازل: به دلیل اینکه قلم ایربراش برای پاشش رنگ های مختلف و مواد گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرد و هر کدام دارای غلظت یا ویسکوزیته متفاوتی هستند، لذا هر رنگ و موادی برای پاشش نیاز به سوزن نازل مختص خود را دارد. سوزن نازل در قلم ایربراش با اندازه های 0.2، 0.3، 0.5 و 0.8 میلی متر تولید میشود.

جهت مشاهده و خرید تنوع گسترده و تخصصی ایربراش به دسته بندی ایربراش از طریق لینک آن مراجعه نمایید.

 

بیشتر...
کمتر...