معرفی کیت پمپ ایربراش APT اتوماتیک مدل AT-176K

  • دسته : ویدئوها
  • 01 آبان, 1400
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه : 10 دقیقه
  • 750 بازدید
  • نظر

در این ویدئو میخواهیم کیت کمپرسور ایربراش APT مدل AT-176K را معرفی و بررسی کنیم. پمپ ایربراش موجود در کیت از نوع اتوماتیک میباشد. یعنی پمپ تنها زمانی شروع به کار کردن میکند که شما ماشه قلم ایربراش را فشار دهید و در بقیه مواقع در حالت آماده به کار قرار دارد. همین ویژگی یک مزیت مهم برای پمپ ایربراش اتوماتیک ای پی تی به حساب می آید. زیرا از کار کردن مداوم آن جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر آن میشود. همانطور که در تصویر مشاهده میکنید، در دو طرف دستگاه مسیر هایی برای عبور هوا تعبیه شده است. همچنین یک فن خنک کننده اتوماتیک جهت تهویه بهتر و جلوگیری از داغ شدن دستگاه در کنار پمپ قرار گرفته است.

روی دستگاه نام برند، مدل و مشخصات فنی مهم آن نوشته شده است. این پمپ ایربراش اتوماتیک با برق شهری با ولتاژ 220 ولت AC کار میکند. قدرت موتور آن 1/6 اسب بخار است و میتواند در هر دقیقه 15 الی 18 لیتر باد را با فشار 3 BAR تولید کند. وزن کمپرسور ایربراش APT تنها 2.7 کیلوگرم است.

بدنه این دستگاه کاملا فلزی است و از آلومینیوم سبک و با دوام در تولید بدنه استفاده شده است. همچنین یک دستگیره پلاستیکی روی پمپ نصب شده تا حمل و نقل آن برای همه آسان باشد. در زیر پمپ چهار پایه لاستیکی قرار داده شده تا از لرزش و لغزش آن حین کار کردن جلوگیری شود. یک پیچ تنظیم فشار باد در کنار خروجی باد قرار گرفته است تا بتوانید با استفاده از نمایشگر عقربه ای، میزان فشار خروجی باد را در هر لحظه کنترل کنید.

این محصول یک کیت ایربراش کامل است و تجهیزات مورد نیاز کاربران در آن وجود دارد. علاوه بر پمپ ایربراش، یک قلم ایربراش مخزن رو APT و یک شلنگ ایربراش با روکش نخی به همراه اتصالات در کیت قرار دارند. قلم ایربراش APT مدل AT-130 میباشد که یک قلم تک تنظیم با بدنه فلزی و سوزن نازل 0.3 میلی متری از جنس استنلس استیل است. عرض پاشش این قلم ایربراش در محدوده 0.5 الی 3 سانتی متر است و برای اکثر کارها میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

برای کار با این دستگاه کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  1. تمامی تجهیزات را به درستی و مطابق تصویر به یکدیگر متصل میکنید.
  2. پمپ ایربراش را روشن میکنیم. پمپ پس از اندکی کار کردن و رسیدن به فشار باد استاندارد متوقف خواهد شد. (اگر هرگز شروع به کار کردن نکرد احتمالا شیر تنظیم باد کاملا بسته است)
  3. قلم ایربراش را برمیداریم و ماشه آن را رو به پایین فشار میدهیم تا فشار باد کمپرسور آزاد شده و پمپ شروع به کار کردن کند. (توجه داشته باشید که این قلم ایربراش از نوع دو حالته میباشد. لذا زمانی که شما ماشه را رو به پایین فشار دهید تنها فشار باد آزاد میشود. اما به میزانی که ماشه را به سمت انتهای قلم بکشید، رنگ یا مواد به همراه فشار باد اسپری میشود)
  4. با استفاده از پیچ انتهای قلم ایربراش میتوانیم میزان حرکت ماشه یا به عبارتی میزان خروجی مواد را کنترل کنیم.
  5. حال میتوانیم با استفاده از شیر تنظیم، میزان فشار باد خروجی را روی مقدار مورد نیاز ثابت کنیم.

جهت خرید، مشاهده قیمت، کسب اطلاعات بیشتر و دریافت تصاویر محصول روی عبارت خرید کیت پمپ ایربراش APT مدل AT-176K کلیک کنید. در صفحه مربوطه میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین در فروشگاه تخصصی ابزار بادی ایرپاور ثبت کنید.

نظرات کاربران
امتیاز کاربران به این مطلب | از ۵ ( مشارکت کننده)
نفر
شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • |

    • |

    نظری جهت نمایش موجود نیست