معرفی ایربراش فلایر اسپارمکس

  • دسته : ویدئوها
  • 27 مهر, 1400
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه
  • 654 بازدید
  • نظر

در این ویدئو به معرفی و بررسی یکی از خاص ترین و متفاوت ترین قلم ایربراش های جهان میپردازیم. این قلم ایربراش به مدل فلایر معروف است و ساخت کمپانی اسپارمکس (Sparmax) تایوان میباشد.
اسپارمکس یکی از بزرگترین تولید کنندگان ایربراش در جهان است و محصولات متنوعی را در سالهای اخیر وارد بازار کرده است.

بررسی ظاهری: در این قسمت طبق عادت ابتدا به سراغ بسته بندی محصول میرویم. از آنجا که ایربراش فلایر ساخت یک برند معتبر میباشد، لذا نام و لوگوی اسپارمکس روی بسته بندی آن حک شده است. همچنین جهت اطمینان بیشتر عبارت ساخت تایوان نیز در کنار جعبه نوشته شده است. پس از باز کردن بسته بندی با یک قلم ایربراش مواجه خواهید شد که از نظر شکل ظاهری، با تمامی ایربراش هایی که تاکنون مشاهده کردید متفاوت است. بدنه این دستگاه بیشتر به قلم ایربراش های تفنگی شباهت دارد، با این تفاوت که اثری از سوزن و نازل در آن نمیبینیم. زیرا سوزن و نازل در این ایربراش به شکل متداول وجود ندارد و به جای قلم، روی مخزن رنگ آن نصب شده اند و قابلیت جابه جایی دارند. شاید بتوانیم این مورد را مهمترین ویژگی قلم ایربراش فلایر بدانیم. سایز نازل این قلم ایربراش 0.4 میلی متر است و مخزن آن با ظرفیت 15 میلی لیتر ساخته شده است.

کاربرد ایربراش فلایر: همانطور که پیش تر توضیح دادیم، سوزن نازل این قلم روی مخزن آن نصب شده است و این مخزن ها به راحتی میتوانند با یکدیگر تعویض شوند. این ویژگی مهم به شما اجازه میدهد تا در رنگ کاری هایی که به رنگ های مختلف نیاز دارید، بدون نیاز به تعویض رنگ و انجام مراحل شستشو، پاشش رنگ را ادامه دهید. در واقع شما میتوانید رنگ های مد نظرتان را در مخزن های مختلف آماده کرده و به ترتیب آن ها را روی قلم جایگزین کنید.

قابلیت ها: شاید تصور کنید که بدون پیچ تنظیم این ایربراش توانایی برآورده کردن نیاز های شما را نداشته باشد. اما باید توجه داشته باشید که اسپارمکس قابلیت تنظیم عرض پاشش را نیز به این قلم ایربراش افزوده است. تنظیم عرض پاشش در ایربراش فلایر وابسته به میزان بسته شدن مخزن رنگ دارد و شما میتواند با شلو سفت کردن پیچ مخزن رنگ، میزان عرض پاشش را کنترل نمایید. در واقع مخزن در اینجا نقش ولوم را عمل میکند و شما میتوانید با استفاده از علامت های مثبت و منفی درج شده روی قلم، میزان عرض پاشش را کم یا زیاد کنید. قابلیت مهم دیگر این محصول، عدم نیاز به شستشوی قلم میباشد. زیرا پس از کار با ایربراش فلایر شستن و پاک کردن مخزن کفایت میکند و دلیلی برای شستن کل بدنه قلم و قطعات داخلی آن وجود ندارد. به همین دلیل اسپارمکس بدنه این محصول را از پلاستیک فشرده تولید کرده و وزن خالص آن را تا 75 گرم کاهش داده است.

نظرات کاربران
امتیاز کاربران به این مطلب | از ۵ ( مشارکت کننده)
نفر
شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • |

    • |

    نظری جهت نمایش موجود نیست