انتخاب بهترین ایربراش ناخن با توضیحات کامل درباره ایربراش

 

بهترین ایربراش ناخن کدام است؟

 

ایربراش از زمان ظهورش به عنوان یکی از پر مصرف ترین ابزار ها در سالن های زیبایی و کاشت ناخن تبدیل شده است. در واقع ایربراش قابلیت هایی را در اختیار یک ناخن کار ماهر قرار میدهد و به قدری توانایی های این فرد را افزایش میدهد که هیچ ابزار دیگری تا به حال نتوانسته این قابلیت ها را ارائه دهد. البته ایربراش تنها برای ناخن مورد استفاده قرار نمیگیرد و ده ها صنعت و حوزه مختلف کاربرد دارد و هرکدام از این رشته های دارای ایربراش مخصوص و مختص خود هستند. حال اگر شما قصد خرید ایربراش ناخن را داشته باشید ممکن است پس از مواجه شدن با تنوع بالای این محصول کمی دچار سردرگمی شوید، اما نگران نباشد زیرا در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین ایربراش های ناخن بپردازیم.

 

 

در این مقاله به موارد زیر در ارتباط با ایربراش می پردازیم تا انتخاب درستی داشته باشید، برای دسترسی راحت تر به قسمت مورد نظر کافیست روی گزینه های زیر کلیک کنید:

 

دستگاه ایربراش مخصوص ناخن باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

پیش از آن که به سراغ معرفی مدل های مناسب کار شما، بهتر است بدانید که این محصولات بر چه پایه و اساسی در این لیست قرار گرفته اند و چه ویژگی هایی آن ها را از سایر محصولات متمایز می کند. با این معیار شما می توانید فراتر از محصولات این لیست، هر دستگاه ایربراش اعم از پمپ ایربراش یا قلم ایربراش را به راحتی بررسی و سپس تصمیم به خریداری کنید.

چه نوع قلم ایربراشی برای طراحی ناخن مناسب است؟

همانطور که می دانید قلم ایربراش دارای انواع مختلفی است که دو نوع قلمی و تفنگی از پر مصرف ترین آن ها به شمار می روند. هرچند که نوع تفنگی به دلیل طراحی خاصی که دارد راحت تر در دست جای می گیرد و کار با آن راحت تر است اما فراموش نکنید که در طراحی و دیزاین ناخن ظرافت حرف اول را می زند و این ظرافت را تنها ایربراش های قلمی به شما ارائه می کنند. ایربراش های قلمی برای ایجاد طراحی هایی که جزئیات بیشتری دارند مناسب ترند لذا به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید قلم ایربراش هرگز به سمت مدل های تفنگی نروید.

 

قلم ایربراش کاسه رو یا کاسه زیر؟

پس از انتخاب نوع قلم ایربراش باید به سراغ موقعیت مکانی مخزن برویم. قلم ایربراش ها در انواع کاسه رو و کاسه زیر تولید می شوند که هرکدام دارای ویژگی های خاص و کاربرد های متفاوتی هستند اما کدام مدل قلم ایربراش برای ناخن کاران مناسب است؟ جواب تنها یک گزینه است و آن هم قلم ایربراش های کاسه رو یا مخزن رو هستند. دلیل آن هم بسیار واضح است، از آنجا که رنگی که به عنوان لاک برای دیزاین روی ناخن مورد استفاده قرار می گیرد عموما دارای ویسکوزیته بالا و غلظت بیشتری است و بهترین حالت گرانروی در ایربراش کاسه رو تجربه می کند. در ایربراش کاسه زیر می بایست رنگ و مواد از داخل مخزن با نیروی مکش به داخل قلم منتقل شوند در حالی که در قلم ایربراش های مخزن رو این عمل با استفاده از نیروی جاذبه و کاملا طبیعی و خودکار انجام می شود.

 

چه پمپ ایربراشی را برای طراحی ناخن انتخاب کنم؟

پمپ های ایربراش از مدل های مینی یا به اصطلاح کوچک تا مدل های صنعتی و مخزن دار تولید می شوند. بی شک پمپ های ایربراش مینی یا کوچک بهترین گزینه پیش روی شما هستند و در ادامه با ذکر چند نکته مهم و کاربردی به راحتی از دلایل این ادعا متوجه خواهید شد.

 

حجم کاری

دیزاین و طراحی ناخن های یک دست کامل برای یک ناخن کار تازه کار هم وقت زیادی نیاز ندارد و در عرض چند دقیقه می تواند این کار را انجام دهد. لذا نیازی به پمپ های بزرگ یا مخزن دار نیست مگر در مواقع خاص که در سالن های زیبایی بزرگ چندین اپراتور از یک دستگاه ایربراش استفاده می کنند و حجم کار واقعا بالاست.

 

وزن و ابعاد

 همانطور که می دانید خانم ها طیف وسیع و غالب ناخن کاران را در جهان تشکیل می دهند و مطمئنا حمل و نقل یک پمپ ایربراش بزرگ و سنگین برای آنها می تواند کار دشوار و آزار دهنده ای باشد. لذا تولید کننده با توجه به این نکته مهم اغلب پمپ های ایربراش مناسب این صنعت را با وزن و ابعاد محدود تولید می  کنند که جا به جایی آنها برای هرکسی آسان باشد.

 

میزان صدا و لرزش موتور

دیزاین ناخن می تواند به عنوان یک کار خانگی مورد استفاده قرار بگیرد و حتی در سالن های زیبایی بزرگ گاهی ممکن است چندین نفر همزمان از دستگاه ایربراش برای طراحی ناخن استفاده کنند. مطمئنا ایجاد سرو صدای زیاد و پیوسته در محیط خانگی موجب آزردن همسایه ها و در محیط کاری موجب سلب آسایش سایر مشتریان می شود. لذا پمپ های ایربراش مینی غالبا دارای کمترین میزان نویز و لرزش موتور می باشند و گاهی اوقات می توانیم آن ها را بی صدا طلقی کنیم.

 

 

معرفی بهترین مدل های دستگاه ایربراش برای طراحی ناخن

1.ایربراش APT مخزن رو مدل AT-130

 

قلم ایربراش AT-130 ساخت شرکت APT است که از سایز نازل 0.3 میلی متری و مخزن با حجم 7 سی سی برخوردار است. همانطور که پیش تر توضیح دادیم کاسه رو بودن یکی از مهمترین فاکتور های قلم ایربراش مناسب برای کار طراحی ناخن است و این قلم ایربراش هم از این ویژگی برخوردار است. همچنین طول 15 سانتی متری و وزن 28 گرمی این قلم ایربراش نه تنها از خسته شدن دست اپراتور جلوگیری می کند بلکه توانایی خاصی را برای ایجاد طراحی هایی با جزئیات بالا به هنرمند ارائه می دهد.

 

 

همچنین وجود یک پیچ تنظیم در انتهای قلم موجب شده تا کاربر بتواند به راحتی میزان عرض پاشش را حین کار بر اساس نیاز خود تنظیم نماید.

 

سایز نازل قلم ایربراش:

0.3 میلی متر

حجم مخزن قلم ایربراش:

7 سی سی

وزن قلم ایربراش:

28 گرم

اقلام همراه:

قلم ایربراش کاسه رو، آچار نازل، قطره چکان و کاتالوگ

 

2.قلم ایربراش APT مدل AT-209

برای خرید یک قلم ایربراش کاسه رو با کیفیت بالا تنها کافیست به سراغ ایربراش AT-209 بروید و مشخصات و ویژگی های آن را بررسی کنید. این قلم ایربراش تماما از جنس فلز ساخته شده و بدنه آن از کیفیت مطلوبی برخوردار است. نازل آن کاملا استاندارد و با سایز 0.2 میلی متر است و دارای یک مخزن کوچک با حجم 3 سی سی است. خوش دست و جمع و جور بودن این قلم ایربراش موجب شده است تا به راحتی در دست اپراتور قرار گیرد و میزان تسلط را حین کار با قلم ایربراش افزایش دهد.

 

 

همچنین یک سوپاپ اتوماتیک در بسته بندی این قلم ایربراش وجود دارد که از وارد شدن فشار باد بیش از حد به قلم ایربراش و آسیب زدن به قطعات داخلی آن جلوگیری می کند.

 

سایز نازل قلم ایربراش:

0.2 میلی متر

حجم مخزن قلم ایربراش:

3 سی سی

وزن قلم ایربراش:

26 گرم

اقلام همراه:

قلم ایربراش کاسه رو، آچار نازل، سوپاپ اتوماتیک و کاتالوگ

 

3. ایربراش شارژی پرتابل P-1011

ایربراش  P-1011بر خلاف سایر ایربراش ها به هیچ منبع تغذیه ای نیاز ندارد، زیرا منبع تغذیه آن متصل به ایربراش می باشد. برای شارژ کردن پمپ می توانید آن را با اتصال به کامپیوتر، شارژر یا پاوربانک فقط از طریق کابل USB شارژ کنید. مدت زمان کار این ایربراش برابر با 40 الی 60 دقیقه به صورت مداوم می باشد و شارژ شدن کامل آن به طور میانگین 1 ساعت طول می کشد. این دستگاه آنقدر کوچک است که می توانید آن را به راحتی حمل کنید و حتی در جیب خود قرار دهید. سوزن نازل این ایر براش 0.3 میلی متر می باشد و با ظرافت تمام رنگ و مایع مورد نظر را پاشش می کند.

 

 

اگر یک تازه کار هستید و یا یک طراح ماهر هستید که می خواهید یک دستگاه ایربراش پرتابل کامل و قیمت بسیار مناسب خریداری کنید، ما ایربراش را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

فشار هوای خروجی پمپ ایربراش

15 PSI معادل 1.03 BAR

سایز نازل قلم ایربراش

0.3 میلی متر

مدت زمان نگه داشتن شارژ / مدت زمان شارژ شدن

60 دقیقه / 60 دقیقه

اقلام همراه

سوزن 0.4 میلی متر، سیم شارژ، دو عدد مخزن پلاستیکی 20 و 40 سی سی، قطره چکان، آچار

 

4.دستگاه ایربراش با پمپ ایربراش اتوماتیک BT-19

 

کیت ایربراش BT-19 در واقع یک کیت کامل متشکل از یک پمپ ایربراش مینی، یک قلم ایربراش کاسه رو تک تنظیم و یک شلنگ رو کش نخ دار 150 سانتی متری به همراه پایه قلم و آداپتور می باشد. کمپرسور باد این ایربراش بادی با فشار کاملا استاندارد و عاری از هرگونه رطوبت و روغن کثیف را تولید می کند و شما می توانید با استفاده از دکمه تعبیه شده روی بدنه این پمپ ایربراش میزان فشار هوای خروجی را در سه سطح مختلف (8 / 9 / 10 لیتر در دقیقه) تنظیم نمایید. این دستگاه ایربراش از نوع اتوماتیک می باشد و به همین دلیل از عمر بیشتری نسبت به یک دستگاه ایربراش معمولی برخوردار است. زیرا پمپ از زمانی که روشن شود در حالت آماده به کار قرار می گیرد و تنها زمانی که شما ماشه روی قلم ایربراش را فشار دهید شروع به کار کردن می کند. قلم ایربراش موجود در این پک ایربراش یک قلم ایربراش مخزن رو و تنظیم دار می باشد که اپراتور می تواند میزان عرض پاشش مورد نیاز خود را به راحتی با پیچ تعبیه شده در انتهای قلم تنظیم نماید.

 

جدا از قابلیت های شگفت انگیز این محصول، طراحی زیبا و ظاهری چشم نواز نیز از جمله مزیت های دستگاه ایربراش BT-19 به حساب می آیند و فراموش نکنید که این پمپ ایربراش کاملا کم صدا و کم لرزش می باشد و به راحتی می توانید از آنها در سالن های آرایشی، زیبایی و حتی منزل بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که این ایربراش در رده قیمتی خود بی رقیب است و یکی از پر فروش ترین دستگاه های ایربراش در بازار به شمار می رود.

 

فشار هوای خروجی پمپ ایربراش:

30 PSI معادل 2 BAR

سایز نازل قلم ایربراش:

0.8 میلی متر

حجم فشار هوای خروجی پمپ ایربراش:

10 لیتر

اقلام همراه:

پمپ ایربراش مینی، قلم ایربراش مخزن رو تک تنظیم، شلنگ روکش نخ دار 1.8 متری، پایه نگهدارنده قلم، آداپتور و کاتالوگ

 

5.دستگاه ایربراش ناخن حرفه ای APT مدل AT-832

دستگاه ایربراش AT-832 ساخت برند محبوب APT می باشد که در سال های اخیر جای خود را به راحتی در بازار باز کرده است و اغلب فعالان در این حوزه با نام و آوازه این برند آشنایی دارند. پمپ ایربراش موجود در این کیت ایربراش یک کمپرسور باد مخصوص ایربراش می باشد که از نظر فشار باد، نبود رطوبت و روغن کاملا استاندارد است. علاوه بر آن دارای سه سطح تنظیم فشار باد خروجی است که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن را تنظیم نمایید. از نظر وزن و ابعاد این دستگاه ایربراش بسیار سبک و جمع و جور است و باتوجه به سرو صدای کمی که تولید می کند می تواند به راحتی حتی در منزل نیز مورد استفاده قرار بگیرد. قلم ایربراش مخزن موجود در این پک ایربراش مدل AT-207 است که ساخت شرکت APT می باشد و از جمله پر مصرف ترین قلم ایربراش ها برای طراحی ناخن به شمار می رود.

 

فشار هوای خروجی پمپ ایربراش:

28 PSI معادل 1.9 BAR

سایز نازل قلم ایربراش:

0.2 میلی متر

حجم فشار هوای خروجی پمپ ایربراش:

10 لیتر

اقلام همراه:

پمپ ایربراش مینی، قلم ایربراش مخزن رو AT-209، شلنگ روکش نخ دار 1.8 متری، پایه نگهدارنده قلم و کاتالوگ

 

6.پمپ ایر براش APT مدل AT-200K

کیت دستگاه ایربراش AT-200K ساخت شرکت APT می باشد که در رده پمپ های ایربراش مینی از بالا ترین میزان کیفیت برخوردار است و تمامی قطعات آن از بهترین آلیاژ و مواد مصرفی ساخته شده است. این پمپ ایربراش مستقیما به برق 220 ولت متصل می شود و می تواند در هر دقیقه 10 لیتر هوای فشرده را با فشار مناسب حدود 2 بار تولید کنید. فشار باد تولید شده توسط این پمپ ایربراش کاملا تثبیت شده است و بر خلاف پمپ های غیر استاندارد آسیبی به قلم ایربراش وارد نمی کند. همچنین فیلتر داخلی این پمپ ایربراش، هوای تولید در این پمپ را از هرگونه ذرات معلق، رطوبت و روغن پاکسازی می کند.

 

قلم ایربراش AT-130 که در این کیت موجود است یکی از با کیفیت ترین قلم ایربراش های شرکت APT است که بدنه تمام فلزی و مقاومی دارد. همچنین مجهز به یک مخزن 7 سی سی برای نگهداری رنگ و مواد است که روی آن قرار گرفته و به راحتی رنگ را از داخل مخزن به وسیله نیروی جاذبه به قلم ایربراش منتقل می کند. همچنین جهت افزایش توانایی اپراتور هنگام کار با این قلم ایربراش یک پیچ تنظیم عرض پاشش در انتهای قلم قرار داده شده که از ویژگی های محبوب آن به شمار می رود. این دستگاه ایربراش برای استفاده در طراحی ناخن و ایجاد طرح های متنوع و زیبا بسیار قدرتمند و کارآمد است و به دلیل طراحی زیبا و چشم نواز، وزن کم، ابعاد کوچک از محبوبیت خاصی بین مشتریان خود برخوردار است. همچنین APT سعی کرده است تا جایی که ممکن است موتور این پمپ حین کار کردن کمترین صدا و لرزش را تولید کند تا بتوانید از آن در هر ساعت شبانه روز و در هر مکانی استفاده نمایید. یک جفت کوپلینگ نری و مادگی اتوماتیک در محتویات این پک ایربراش حضور دارد که میتواند سرعت شما را افزایش دهد. این کوپلینگ های ایربراش برای تعویض قلم نیازی به باز و بسته شدن ندارد و تنها با یک فشار قلم ایربراش را به شلنگ متصل یا قطع میکنند.

 

فشار هوای خروجی پمپ ایربراش:

28 PSI معادل 1.9 BAR

سایز نازل قلم ایربراش:

0.3 میلی متر

حجم فشار هوای خروجی پمپ ایربراش:

10 لیتر

اقلام همراه:

پمپ ایربراش مینی، قلم ایربراش مخزن رو AT-130، شلنگ روکش نخ دار 1.8 متری، پایه نگهدارنده قلم، یک جفت کوپلینگ نری و مادگی اتوماتیک و کاتالوگ

 

7.کیت پمپ ایربراش با لوازم APT مدل AT-176K

اگر حجم کارتان بالاست و می خواهید یک دستگاه ایربراش کامل و حرفه ای را خریداری کنید بی شک کیت ایربراش AT-176K شرکت APT می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. پمپ باد اتوماتیک و مخزن 0.3 لیتری این پمپ ایربراش می تواند طول عمر بالایی را تضمین کند و اگر به درستی از آن استفاده و نگهداری کنید تا چندین سال نیازی به خرید دستگاه ایربراش جدیدی نخواهید داشت. بدنه این دستگاه ایربراش از جنس آلومینیوم می باشد و یک نشانگر فشار باد عقربه ای به همراه تنظیمات فشار باد خروجی روی آن به همراه یک دسته کمکی جهت جا به جایی تعبیه شده است. همچنین قلم ایربراش موجود در این کیت، قلم ایربراش AT-130 از شرکت APT است که یکی از پرفروش ترین قلم های موجود در بازار است که به دلیل کیفیت بالایی که دارد علاوه بر طراحی ناخن در صنایع و حوزه های دیگری مانند گریم، میکاپ، تتو موقت و... نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

فشار هوای خروجی پمپ ایربراش:

57 PSI معادل 4 BAR

سایز نازل قلم ایربراش:

0.3 میلی متر

حجم فشار هوای خروجی پمپ ایربراش:

20 الی 23 لیتر

حجم مخزن:

0.3 لیتر

اقلام همراه:

پمپ ایربراش مخزن دار اتوماتیک، قلم ایربراش AT-130، شلنگ 1.8 متری روکش نخ دار فیلتر دار

 

 

 

پس از هر بار استفاده بدون هیچ وقفه قلم ایربراش را حتما با مایع شسشتو مانند استون، تینر درصد پایین و آب گرم تمیز کنید. البته گفتنی است که مواد شوینده ای که برای قلم ایربراش استفادهمی کنید نسبت به نوع پایه رنگ باید انتخاب شود. جهت اطلاعات بیشتر از نحوه ی پاکسازی قلم ایربراش به مقاله آموزش سریع ترین روش شستشوی قلم ایربراش مراجعه کنید.

نظرات کاربران
امتیاز کاربران به این مطلب | از ۵ ( مشارکت کننده)
نفر
شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • |

    • |

    نظری جهت نمایش موجود نیست