3 فاکتور مهم در خرید ایربراش

  • دسته : ویدئوها
  • 12 مهر, 1400
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه
  • 1264 بازدید
  • نظر

مشتریانی که قصد خرید ایربراش را دارند، ممکن است در صورت مواجه شدن با مدل های متنوع و گوناگون دستگاه های ایربراش، دچار سردرگمی شوند و نتوانند محصولی را خریداری کنند که متناسب با نیاز های آن ها باشد. در این ویدئوی آموزشی به معرفی سه فاکتور مهم در خرید ایربراش میپردازیم و به صورت کامل این فاکتور ها را بررسی میکنیم. چنانچه قصد خرید ایربراش را دارید میتوانید به دسته بندی مربوطه در فروشگاه تخصصی و آنلاین ابزار ایرپاور مراجعه کنید.

سه عامل مهم در خرید ایربراش کدامند؟

1- کاربرد

اولین فاکتور در خرید ایربراش کاربرد آن میباشد. طیف کاربرد و مصرف ایربراش ها بسیار وسیع است و در صنایع و حوزه های مختلفی به کار میروند. از جمله مهمترین کاربرد های ایربراش میتوانیم به طراحی ناخن، قنادی، ماکت سازی، انواع طراحی و نقاشی، دکوراسیون داخلی، گریم، میکاپ، چرم سازی و... اشاره کنیم. همچنین لازم است بدانید که هرکدام از کمپرسورها و قلم های ایربراش، دارای آپشن ها و ویژگی های گوناگونی هستند که در کاربرد آن ها تاثیر گذار است. لذا بهتر است قبل از خرید با پرس و جو از همکاران و متخصصان حوزه کاری خودتان، بهترین دستگاه را انتخاب نمایید.

2- حجم کاری

حجم کاری نیز دومین فاکتور تاثیرگذار در انتخاب ایربراش میباشد که خود به دو عامل مدت زمان استفاده در روز و نوع رنگ مورد پاشش بستگی دارد. پمپ ایربراش های مینی یا کوچک برای کار های محدود طراحی شده اند و چنانچه وسعت کار شما گسترده است، میبایست پمپ های ایربراش قوی تر را انتخاب کنید. غلطت یا ویسکوزیته رنگ نیز دیگر عامل تاثیر گذار میباشد. برای مثال در قنادی اکثر رنگ ها بر پایه چربی میباشند و از غلظت بالایی برخوردار هستند. لذا تنها پمپ های ایربراش حرفه ای برای دیزاین کیک و قنادی مورد استفاده قرار میگیرند. در طراحی ناخن اوضاع متفاوت است و اکثر ناخن کاران از پمپ های ایربراش مینی استفاده میکنند.

 البته به این نکته توجه داشته باشید که منظور از پمپ باد قوی تر لزوما پمپ های باد چند 50 لیتری  بزرگ و پمپ های یخچالی نمیباشد و برای کار با قلم ایربراش حتما باید از پمپ های مخصوص ایربراش استفاده کنید. زیرا پمپ باد های بزرگ بیشتر برای ابزار های بادی به کار میروند و دارای معایبی از جمله تولید صدا و نویز زیاد، حمل و نقل سخت، تولید رطوبت، تولید روغن زائد و فشار باد نامناسب برای قلم ایربراش هستند.

3- کیفیت و قیمت

در انتها میتوانیم از کیفیت و قیمت به عنوان سومین فاکتور مهم و تاثیر گذار در انتخاب ایربراش یاد کنیم. این موضوع بسیار مهم است، زیرا شاید شما با ایربراش هایی روبرو شوید که از قیمت بسیار پایینی برخوردار هستند. این محصولات حتی اگر کیفیت مناسبی داشته باشند به دلیل نداشتن خدمات پس از فروش در آینده برای شما مشکل ساز خواهند شد. اگر شما در ابتدای راه و در حال یادگیری ایربراش هستید میتوانید از ایربراش های ارزان تر استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که هنرمندان و صنعتگران بزرگ جهت ارائه بهترین خدمات و تولید بهترین محصولات، همواره از بهترین ابزارآلات استفاده میکنند.

نظرات کاربران
امتیاز کاربران به این مطلب | از ۵ ( مشارکت کننده)
نفر
شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • |

    • |

    نظری جهت نمایش موجود نیست