جستجو برای این ترکیب از فیلترها با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.

تلاش کنید:

- تعدادی از فیلتر ها را حذف کنید.

- در جستجو از عبارت‌های متداول‌تر استفاده کنید.

مجموع نتایج :

مزایای خرید مهره پرچ کن بادی چیست؟

مهره پرچ کن بادی همانطور که از نامش پیداست، یک ابزار بادی تخصصی برای اتصال مهره های پرچی در بدنه های فلزی است. این ابزار به شما کمک میکند که در کمترین زمان و با آسان ترین روش، یک اتصال پرچی مستحکم را در یک ورق فلزی ایجاد کنید. مهره پرچ کن نیز مانند سایر ابزارآلات انواع مختلفی از جمله دستی، برقی، شارژی و بادی دارد که مهره پرچ کن های بادی و پنوماتیک به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند، به صورت اختصاصی در صنعت مورد استفاده قرار میگیرند. مهره پرچ کن های میتوانند سرعت و راندمان کاری شما را به طرز شگفت انگیزی افزایش دهند و به دلیل اینکه شما حین استفاده از مهره پرچ کن بادی، کمترین نیرو و انرژی را مصرف میکنید، بنابراین از خستگی شما نیز جلوگیری میکند. همین موارد باعث شده است تا مهره پرچ کن بادی به صورت کلان در صنایع و حوزه های مختلفی، از جمله کارخانه جات اتومبیل سازی، یخچال سازی، خطوط تولید و مونتاژ، تجهیزات هوا فضا، صنایع جنگی و نظامی به کار گرفته شود.

نکات مهمی که هنگام خرید دستگاه مهره پرچ کن بادی باید به آن ها توجه کنیم!

برای تجربه یک خرید بدون عیب و نقص لازم است که ابتدا به موارد مهمی توجه کنید، زیرا این محصول یک ابزار بسیار تخصصی میباشد و به همین دلیل، همواره رنج قیمت مهره پرچ کن بادی از سایر ابزار آلات بادی و پنوماتیک بیشتر است. برای ذکر مهم ترین نکات میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

سایز و جنس مهره پرچ: همانطور که مطلع هستید، مهره های پرچی از متریال های مختلفی مانند آلومینیوم، استیل و... ساخته شده اند و هرکدام از آن ها دارای ابعاد گوناگونی هستند. هر مهره پرچی دارای کاربرد خاصی میباشد و در صنعت به خصوصی مورد استفاده قرار میگیرد. مهره پرچ کن های بادی نیز بر همین اساس دسته بندی میشوند و هر کدام از آن ها توانایی پشتیبانی از رنج خاصی از مهره ها را دارند که در مشخصات فنی آن ها به صورت دقیق ذکر شده است.

نیروی کشش مهره پرچ کن: هنگام مطالعه مشخصات فنی دستگاه مهره پرچ کن پنوماتیکی، با پارامتری روبرو میشوید که به آن نیرو یا قدرت کشش گفته میشود. قدرت کشش پارامتری است که میزان نیروی تولید شده در یک دستگاه مهره پرچ کن بادی را بیان میکند و با کیلوگرم نشان داده میشود.

مکانیزم مهره پرچ کن بادی: دستگاه های مهره پرچ کن بادی از نظر نوع کار به دسته کلی نیمه اتوماتک و تمام اتوماتیک تقسیم بندی میشوند. در نوع نیمه اتوماتیک، مهره پرچ با فشردن ماشه به صورت خودکار پرچ میشود اما کاربر میبایست به صورت دستی مندریل را به حالت اولیه برگرداند. اما در مهره پرچ کن های بادی تمام اتوماتیک، کلیه عملیات پرچ کردن و برگشت مندریل به صورت خودکار انجام میشود و از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری خواهد شد.

بیشتر...
کمتر...