انواع روش های ارسال مرسولات از فروشگاه ایرپاور
شرایط ارسال ابزار آلات در تهران
فروشگاه ابزار بادی ایرپاور در شهر تهران واقع شده است و برای ارسال مرسولات خود در سطح این استان از دو روش پیک موتوری و وانت استفاده می نماید. هزینه ارسال در شهر تهران بر اساس جرم و حجم مرسوله مشخص میشود و لازم به ذکر است که به دلیل نوسانات قیمت و متغیر بودن حجم و وزن مرسوله های ارسالی، از تعیین هزینه ثابت برای ارسال ها معذوریم و جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز پیش از هرگونه اقدام به ارسال مرسولات، هزینه ارسال به شما اعلام خواهد شد.
شرایط ارسال ابزار آلات در سایر شهرستان ها
امروزه برای خرید ابزار آلات بادی و پنوماتیک خود نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه نمیباشد و مشتریان عزیز ما میتوانند از هر نقطه کشور تمامی محصولات مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان آن ها را دریافت کنند. برای ارسال مرسولات شما به تمامی شهرستان های کشور از دو روش زمینی و هوایی استفاده میشود که هرکدام دارای شرایط و ویژگی های متفاوتی هستند. ارسال ابزار به روش زمینی از طریق پست، تیپاکس، باربری و ترمینال صورت میپذیرد. هزینه ارسال برای تمامی شهرستان ها به صورت پس کرایه میباشد و مشتریان میتوانند هزینه ارسال را پس از دریافت سفارشات خود درب محل به شرکت یا سازمان مربوطه پرداخت نمایند.
مقایسه مزایا و معایب انواع روش های ارسال
سوالات متدوال مشتریان عزیز درباره ارسال و دریافت محصولات؟؟؟
هزینه ارسال مرسولات چگونه تعیین میشود؟
هزینه ارسال تابع پارامتر هایی مانند فاصله مقصد از مبدا، سرعت ارسال، ابعاد، وزن، میزان حساسیت و ارزش مرسوله میباشد. فروشگاه ابزار ایرپاور تنها به عنوان فروشنده محصولات فعالیت میکند و هیچ نقشی در تعیین هزینه ارسال مرسولات ندارد و هزینه تعیین شده توسط سازمان های مربوطه عینا به شما مشتریان عزیز اعلام خواهد شد.
چه مدت زمان باید صرف شود تا سفارشات خود را دریافت کنم؟
ما همواره در تلاش هستیم تا مرسولات شما در کمترین زمان ممکن به دست شما برسند اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل وجود برخی موانع مانند شرایط جوی خاص، ارسال سفارشات با تاخیر مواجه شوند. پس از ثبت و تکمیل سفارش شما در فروشگاه ، فرآینده ارسال سفارش بر اساس روش دلخواه شما آغاز میشود و محصولات شما در استان تهران 2 الی 4 ساعت و در سایر استان ها حداکثر تا 2 الی 4 روز کاری به دستتان خواهد رسید.
چگونه میتوانم از وضعیت و روند ارسال مرسوله خود مطلع شوم؟
پس از تحویل مرسوله شما به فرد یا سازمان مربوطه ، یک یا چند راه تماس و پیگیری وضعیت مرسوله مانند شماره همراه فرد حامل مرسوله، رسید باربری یا تعاونی به همراه اطلاعات تماس، کد رهگیری سفارش پست و تیپاکس برای شما ارسال خواهد شد تا شما بتوانید در هر زمان از وضعیت و محل سفارش خود آگاهی یابید. همچنین میتوانید برای رهگیری سفارشات خود در تیپاکس و پست به لینک های زیر مراجعه کنید و با وارد کردن کد رهگیری از آخرین وضعیت ارسال سفارشات مطلع شوید.
سامانه رهگیری مرسولات شرکت ملی پست www.tracking.post.ir
سامانه رهگیری مرسولات شرکت تیپاکس www.tipaxco.com/tracking
اگر در طی ارسال مرسوله ام دچار آسیب دیدگی شد چگونه روند پیگیری را آغاز کنم؟
دریافت یک محصول پس از چند روز انتظار آن هم با مشاهده آسیب دیدگی برای هیچکس خوش آیند نمیباشد و ما همواره سعی داریم با ارائه یک بسته بندی محکم و امن از بروز هرگونه مشکل و آسیب دیدگی مرسولات شما جلوگیری کنیم. ما میتوانیم سلامت کالای شما را تا قبل از تحویل به پیک، شرکت یا سازمان مربوطه ضمانت کنیم ولی در صورت بروز هرگونه مشکل در ارسال از طرف شرکت یا فرد مسئول انتقال سفارشات میتوانید از مراجع قانونی و مرتبط پیگیری نمایید.