گارانتی و خدمات

شرایط گارانتی و خدمات محصولات در فروشگاه ایرپاور

هر کدام از محصولات درج شده در فروشگاه آنلاین ابزار ایرپاور، دارای عبارتی در خصوص گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. به جهت افزایش آگاهی کاربران و مشخص بودن شرایط گارانتی محصولات، در این بخش قصد داریم به معنا و مفهوم صحیح این عبارت ها بپردازیم. در ادامه میتوانید توضیحاتی را درباره هر نوع از گارانتی و خدمات پس از فروش مطالعه نمایید.

گارانتی و ضمانت ماهیانه و سالیانه

اکثر محصولات داخل فروشگاه ابزار ایرپاور دارای گارانتی میباشند و مدت زمان برخورداری از گارانتی نیز عینا در صفحه هر محصول درج شده است. برای مثال ابزار های بادی APT از 12 ماه ضمانت یا گارانتی برخوردار هستند. این عبارت بدین معناست که شرکت وارد کننده محصولات این کارخانه متعهد میشود که به مدت 12 ماه از زمان ثبت فاکتور خرید، در صورت واجد شرایط بودن، کالای معیوب را تعویض یا تعمیر نماید.
 

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش دارای سطح پایین تری نسبت به گارانتی و ضمانت میباشد. هر محصولی که گارانتی یا ضمانت نامه داشته باشد، شرکت پذیرنده آن را به صورت رایگان تعمیر یا تعویض می نماید. اما برخی محصولات نیز به دلیل حساسیت بالایی که دارند نمیتوانند از گارانتی بهره مند شوند. به همین دلیل شرکت های وارد کننده از خدمات پس از فروش استفاده میکنند. خدمات پس از فروش در واقع بدان معناست که اگر دستگاه شما در حین کار دچار آسیب شد، میتوانید قطعات اصلی آن را از شرکت وارد کننده خریداری نمایید. مدت زمان خدمات پس از فروش نیز همانند گارانتی در کنار آن ذکر میشود تا به یاد داشته باشید که قطعات این محصول تنها در مدت معین شده در شرکت موجود میباشد و پس از گذشت آن زمان تضمینی برای تامین قطعات نیست.
 

گارانتی اصالت

به دلیل وجود برخی سودجویان، در حال حاضر بسیاری از محصولات برند های معروف در بازار ایران تحت نظارت کمپانی اصلی تولید نشده اند و تنها برند آن کمپانی روی آن ها حک شده است. اغلب این محصولات به نام کمپانی اصلی به فروش میرسند اما از یک سوم کیفیت آن ها نیز برخوردار نیستند. به همین دلیل فروشگاه آنلاین ابزار ایرپاور محصولات خود را از شرکت هایی تامین میکنند که تحت لیسانس کمپانی اصلی باشند یه معنای واقعی اصالت آن ها تضمین شده باشد.
 

سلامت فیزیکی کالا

بعضی از محصولات موجود در فروشگاه ایرپاور فاقد هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش میباشند. این موضوع به دلایل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال ممکن است آن محصول خود یک قطعه یدکی یا کمکی باشد که در صورت آسیب دیدن، قابل تعمیر نمیباشد و از قطعات مختلفی هم ساخته نشده است که بتوان آن ها را تعویض کرد. به همین علت این دسته از محصولات ابتدا توسط کارشناسان مجموعه ایرپاور از نظر سلامت بررسی شده و در صورت تایید به مشتری های عزیزمان تحویل داده میشوند.
 

چه محصولاتی شامل گارانتی و خدمات میشوند؟

شرایط و قوانین هر شرکت برای ارائه گارانتی یا خدمات متفاوت است، لذا میتوانید پیش از استفاده از محصولات، با کارشناسان ما تماس گرفته و از قوانین و شرایط هر شرکت آگاهی یابید.
شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش