جستجو برای این ترکیب از فیلترها با هیچ کالایی هم‌خوانی نداشت.

تلاش کنید:

- تعدادی از فیلتر ها را حذف کنید.

- در جستجو از عبارت‌های متداول‌تر استفاده کنید.

مجموع نتایج :

مزیت های خرید پیستوله مخزن زیر

پیستوله بادی کاسه زیر یا مخزن زیر دارای مخزن فلزی در زیر دسته میباشد و برای نقاشی سقف ساختمان و دیوار بسیار کاربردی است. به دلیل قرار گرفتن مخزن در زیر پیستوله برای پاشش رنگ ابتدا رنگ موجود در مخزن رنگ با مکش به داخل پیستوله منتقل میشود و سپس میتواند در نقطه مورد نظر اسپری شود. در مواقعی که بخواهیم بالای دیواره یا نقاط مجاور سقف را رنگ آمیزی کنیم باید از پیستوله کاسه زیر استفاده کنیم. ظرفیت مخزن در پیستوله کاسه زیر نسبت به سایر پیستوله ها بیشتر میباشد و میتواند با هر بار شارژ زمان بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد.

 

موارد ضروری برای خرید پیستوله کاسه زیر

ظرفیت مخزن: بیشترین ظرفیت کاسه نگهداری رنگ در پیستوله های رنگ پاش متعلق به پیستوله کاسه زیر میباشد. اغلب پیستوله های مخزن زیر با ظرفیت 1000 میلی لیتری تولید میشوند و میتوانند در مواقعی که حجم رنگ پاشی وسیع باشد بسیار موثر واقع شوند.

جنس مخزن: برای افزایش دوام و ماندگاری بیشتر، تولید کننده های پیستوله کاسه زیر، مخزن نگهداری رنگ و مواد را از آلیاژ های فلزی میسازند تا در محیط صنعتی و کارگاهی دچار آسیب نشوند.

اندازه سوزن نازل: پیستوله های کاسه زیر برای انواع رنگ بر پایه آب و بر پایه تینر مورد استفاده قرار میگیرند و همانطور که مطلع هستید هر رنگ و موادی دارای غلظت (ویسکوزیته) متفاوتی میباشد و یک سوزن نازل نمیتواند برای همه رنگ ها مورد استفاده قرار بگیرد. سایز سوزن نازل بر حسب میلی متر بیان میشود و از 1.2 تا 3 میلی متر تولید میشود. هر مدل از پیستوله کاسه زیر با سایز های مختلفی تولید میشود و کاربر میتواند با توجه به غلظت و نوع رنگ، سایز سوزن نازل مورد نظر خود را انتخاب نماید.

جنس سوزن نازل: طیف رنگ و مواد قابل استفاده برای پیستوله کاسه زیر بسیار گسترده است و هر کدام از آنها از خواص شیمیایی و فیزیکی متفاوتی بهره مند هستند. در رنگ هایی که از حساسیت کمتری برخوردارند میتوانید از سوزن نازل برنجی و برای رنگ هایی که در امور حساس تری مورد استفاده قرار میگیرند از سوزن نازل استنلس استیل استفاده کنید که هم ضد زنگ میباشد و هم مقاومت بالاتری نسبت به خورندگی دارد. البته هنرمندان و صنعتگرانی که از پیستوله کاسه زیر برای لعاب پاشی روی انواع سرامیک، سفال و... استفاده میکنند میبایست پیستوله کاسه زیر مورد نظر خود را با سوزن نازلی از جنس تنگستن یا استیل سخت خریداری کنند.

کاپ سری: کاپ یا ایرکت که در جلوی پیستوله بسته میشود و قابل تعویض میباشد دارای منافذ و روزنه های برای پاشش رنگ میباشد و نحوه قرار گیری آنها تعیین کننده نوع پاشش رنگ است.

مکانیزم: برای پاشش بهتر رنگ و مواد، برخی از پیستوله های کاسه زیر به مکانیزم های مجهز شده اند که باعث افزایش ویژه کارایی و عمکلرد آن ها گشته است. از جمله مهمترین مکانیزم های پاشش رنگ برای پیستوله کاسه زیر میتوان HVLP، E70، LVLP، RP و HTE را نام برد که هرکدام دارای ویژگی های خاص خود میباشند.

وزن و ابعاد: پیستوله های مخزن زیر به دلیل داشتن یک مخزن فلزی با حجم بیشتر نسبت به پیستوله های دیگر از وزن بیشتری برخوردار هستند که البته به دلیل طراحی خاص و رعایت اصول ارگونومی کاربر وزن چندانی را روی دست خود احساس نمیکند.

فشار کاری: فشار باد مورد نیاز در یک پیستوله کاسه زیر با پیستوله کاسه زیر دیگر متفاوت است. محدوده فشار کاری در پیستوله های کاسه زیر از 2 الی 12 بار میباشد که هر مدل از پیستوله مخزن زیر میتواند در محدوده خاصی از آن کار کند. در بسیاری از پیستوله های کاسه زیر میزان فشاد باد مجاز روی بدنه حک شده است تا از آسیب رساندن به آن جلوگیری شود و در بقیه موارد نیز در کاتالوگ یا مشخصات فنی اشاره شده است.

بیشتر...
کمتر...