بهترین بکس بادی کدام است؟!!! معرفی 10 مدل از بهترین بکس بادی ها

معرفی 10 برند از بهترین مارک بکس بادی 

بهترین بکس بادی کدام است؟

در این مقاله سعی کردیم 10 تا از بهترین بکس بادی های بازار ایران را بررسی کنیم.

اگر هنوز نمی دانید بکس بادی چیست یا نیاز دارید اطلاعات بیشتری در مورد انواع مکانیزم های آن و شناخت مدل های مختلف بکس بادی داشته باشید مقاله بکس بادی چیست را مطالعه کنید.

این رتبه بندی بر اساس میزان فروش بهترین مارک های بکس بادی در بازار ایران تهیه شده است که از یک تا ده به ترتیب پرفروش ترین ها لیست شده است.

بدیهی است که برندهای دیگری نیز از نظر فروش در این دسته بندی قرار میگیرند ولی از نظر کیفیت ساخت نمیتوان آنها را در کنار برندهای بزرگ دیگر قرار داد و صرفا به دلیل پایین بودن قیمت، این برندها جزو پرفروش ترینهای بازار قرار دارند. 

لازم به ذکر است به غیر بکس بادی هیوندای مابقی برندهای نام برده شده در این لیست نه فقط در ایران که به واقع از بهترین های دنیا هستند.

اگر میخواهید با 10 برند از بهترین مارک بکس بادی در ایران آشنا شوید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

امروزه بهترین آچار بکس های بادی را نمیتوان صرفا از نظر قدرت به عنوان بهترین شناخت و معرفی نمود بلکه دلایل و ویژگی های بسیار بیشتری وجود دارند که یک بکس بادی را تبدیل به پرفروش ترین یا پرطرفدار ترین آچار بکس بادی می کند.

 

بکس بادی یکی از پرمصرف ترین انواع ابزار آلات بادی و پنوماتیک است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرد و به کمک این ابزار پرطرفدار، میتوان انواع پیچ و مهره را باز و بسته نمود.

پیش از آنکه به بررسی بهترین بکس بادی بپردازیم، در ابتدا بهتر است برای آشنایی و شناخت کامل این ابزار، ماکنیزم های بکار رفته در کلاچ ضربه زن آن و هرآنچه برای انتخاب و خرید بکس بادی نیاز است که بدانید، پیشنهاد میکنیم به مقاله ایی با همین موضوع با عنوان، راهنمای خرید بکس بادی در سایت ایرپاور مراجعه نمایید.

 

برای اینکه بتوانیم بهترین بکس بادی را تعیین و معرفی نماییم اول لازم است تا به مهمترین نکته در خرید بکس بادی بپردازیم، که سایز درایو و گشتاور بکس بادی است و با توجه به نوع کاری که برای آن نیاز به بکس بادی داریم مشخص میشود. بکس بادی در مدلهای بسیار متنوعی طراحی و تولید میشوند که نسبت به هر نوع نیازی میتوان بکس بادی مناسب را انتخاب و خریداری نمود.

معرفی بهترین بکس بادی

 

10 تا از بهترین مارک های بکس بادی در بازار ایران ( به ترتیب، بر اساس پرفروش ترین ها)

1- بکس بادی جنیوس تایوان

بکس بادی جنیوس با اختلاف زیادی نسبت به دیگر رقبای خود در صدر جدول فروش و پرطرفدارترین مارک بکس بادی قرار دارد و در میان مدلهای مختلف این بکس بادی پرطرفدار بکس بادی جنیوس 400400 و بکس بادی جنیوس 400500 از پرفروش ترین مدلهای بکس بادی جنیوس است.

بکس بادی جنیوس

لازم به ذکر است با توجه به محدودیت های اعمال شده در چند سال اخیر برای واردات ابزارآلات، جنیوس یکی از برندهایی است که به این دلیل بسیار کمیاب و محدود شده است. به دلیل تقاضای بسیار زیادی که برای خرید محصولات این برند وجود دارد و عدم وجود عرضه مناسب، قیمت مدلهای پرفروش این بکس بادی به شدت بالا رفته تا جایی که حتی امروز قیمت بکس بادی جنیوس 400400 و مدل 400500 از بکس بادی های درجه یک ژاپنی و حتی آلمانی بسیار بیشتر شده است. با توجه به جایگاه این برند و حتی کیفیت رده متوسط جنیوس، ارزش خرید آن نسبت به قیمت آن بسیار پایین است و در واقع خرید بکس بادی جنیوس منطقی به نظر نمیرسد. با نگاهی سطحی به قیمت برندهای رده اول دنیا در بازار ایران میتوان براحتی پی به این نکته برد و توجه داشت که میتوان با میزان مبلغی که بابت خرید بکس بادی جنیوس می پردازید میتوانید از بین بهترین مارک های بکس بادی دنیا، بکس بادی مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید.

بکس بادی ای پی تی

2- بکس بادی سوماک تایوان

سوماک نیز مانند جنیوس از برندهای برتر ساخت تایوان است که در بازار ایران برند بسیار پرطرفدار و پرفروشی است و نسبت به دیگر برندهای مطرح بازار در رده دوم بازار پرفروش ترین بکس بادی ها قرار میگیرد. مزیت سوماک نسبت به دیگر برندها تعادل بسیار مناسب بین کیفیت و قیمت این برند رده متوسط است که با در نظر گرفتن کیفیت مناسب آن از قیمت معقول و قابل قبولی برخوردار است. تنوع مدلهای مختلف سوماک موجب شده تا نسبت به هر نوع کاری یک بکس بادی مناسب در سبد محصولات خود ارائه میکند و به نسبت نیاز هر صنعتی از صنایع سنگین گرفته تا نیمه صنعتی و خانگی یک مدل برای عرضه به مصرف کننده در محصولات خود دارد. تنوع محصولات سوماک در دیگر انواع ابزار بادی نیز دلیل دیگری است تا سوماک را در بین مصرف کنندگان محبوب کند.

بکس بادی سوماک

3- بکس بادی اس پی SP ژاپن

اس پی از برندهای قدیمی و بسیار قدرتمند ژاپن است که سالهاست در بازار ایران حضور دارد و محصولات خود را ارائه میکند. همانطور که میتوان حدس زد اس پی از برندهای رده اول بازار است و مهمترین دلیل آن هم کیفیت بالای محصولات اس پی است. کلیه محصولات اس پی در ژاپن تولید میشود و با بالاتری استاندارد های تولید و از بهترین متریال ها و فولاد ها ساخته میشود. دقت تولید و کیفیت بسیار بالای دستگاه های خط تولید، طراحی و مهندسی بسیار دقیق ژاپنی، استفاده از بهترین متریال ها در ساخت بکس بادی و تنوع گسترده محصولات و ابزار آلات بادی باعث شده تا اس پی ژاپن رتبه سوم فروش بکس بادی را در بازار ابزار ایران به خود اختصاص دهد.

بکس بادی اس پی SP

4- بکس بادی ای پی تی APT  تایوان

در میان برندهای مطرح بکس بادی و انواع ابزار آلات بادی و پنوماتیک نام برند بزرگ ای پی تی در رده چهارم به چشم میخورد که جزو بهترین بکس بادی های بازار ابزار ایران به شمار میرود و نسبت به کیفیت بالای محصولات ای پی تی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. APT نیز مانند دیگر برندهای قبلی که در بالا نام برده شد از تنوع بسیار گسترده ایی در انواع ابزار آلات بادی برخوردار است که همین مورد سبب شده تا در هر یک از صنایع تولیدی و خدماتی یک محصول مناسب در سبد محصولات این برند بزرگ داشته باشند. فروشگاه ایرپاور نماینده رسمی APT در ایران است که کلیه محصولات این برند با کیفیت را در بازار ایران عرضه میکند و البته خدمات پس از فروش و قطعات این برند را نیز پشتیبانی و ارائه میکند.

بکس بادی apt تایوان

5- بکس بادی هیوندای چین

هرچند در لیست بهترین بکس بادی های بازار نام هیوندای قرار نمیگیرد اما به لحاظ فروش در رده پنجم جدول پرفروش ترین بکس بادی های بازار قرار میگیرد. بکس بادی هیوندای هرچند با نام برند بزرگ خودرو ساز کره ایی محصولات خود را ارائه میکند ولی هیچ ارتباطی بین برند ابزار آلات هیوندای با هیوندای کره جنوبی نیست و تمام ابزار آلات برند هیوندای در چین ساخته میشوند. لازم به ذکر است هیچ کدام از محصولات برند هیوندای در بازارهای دیگر دنیا وجود ندارند و صرفا این برند در بازار ابزار ایران به عنوان تولید کننده ابزار الات وجود دارد. با این وجود به دلیل تشابه اسمی و یا بهتر بگوییم کپی نابجا از برند بزرگ هیوندای کره جنوبی باعث شده تا برخی از مصرف کننده گان تصور کنند که ابزار آلات هیوندای نیز یکی از زیر شاخه های برند بزرگ هیوندای کره باشد. با اینکه بکس بادی هیوندای و حتی دیگر محصولات این برند ایرانی چینی از کیفیت بالایی برخوردار نیستند اما به دلیل قیمت پایین محصولات آن و کپی از نام هیوندای، آن را در رده پنجم پرفروش ترین بکس بادی بازار ایران قرار میدهد.

بکس بادی هیوندای

6- بکس بادی هازت آلمان

هازت از سالها پیش در بازار ابزار ایران با ابزار آلات دستی حضور داشته است و شرکت های بزرگی مانند خودرو سازان ایرانی از ابزار آلات این برند قدرتمند آلمانی استفاده میکردند. در سالهای اخیر با حضور نمایند این برند در بازار ابزار ایران، حضور هازت بیش از پیش پررنگ شده است و در کنار کیفیت بی رقیب این برند فوق حرفه ایی آلمانی، به یکی از بهترین بکس بادی های بازار ایران و حتی بازار جهان تبدیل شده است. هازت در کنار کیفیت فوق العاده بالا و بی نظیر از طراحی پیشرفته ایی نیز برخوردار است که در مقایسه با برندهای دیگر آن را تبدیل به یکی از انتخاب های اول خریداران و مصرف کنندگان کرده است.

بکس بادی هازت آلمان

7- بکس بادی شینانو ژاپن

شینانو نیز یکی دیگر از برند های مطرح در تولید انواع ابزار آلات بادی و پنوماتیک است که از سالها پیش در بازار ابزار ایران حضور داشته و کماکان با وجود مشکلاتی که در بازار ابزار وجود دارد هنوز هم یکی از پرطرفدارترین بکس بادی ها است. شینانو بر خلاف برندهایی که تا کنون نام برده شد از تنوع زیادی برخوردار نیست و نمیتوان از برای هر نوع استفاده ایی یک بکس بادی مناسب از این برند قدرتمند را مشاهده نمود.

بکس بادی شینانو نیز در جدول بهترین بکس بادی ها که نسبت به فروش در بازار ایران لیست شده است در رده هفتم از نظر میزان فروش قرار میگیرد که این نشان دهنده کیفیت بالا و البته قیمت مناسب محصولات شینانو است نسبت به سه برند بالاتر از خود.

بکس بادی شینانو ژاپن

8- بکس بادی اینگرسولرند

اینگرسولرند یکی از پرآوازه ترین برندهای ابزار بادی در دنیاست که نه تنها بکس بادی آن بلکه تمام ابزار آلات بادی و پنوماتیک اینگرسولرند جزو بهترین ها در جهان هستند و در ایران نیز هرچند تعداد و تنوع محصولات این برند بین المللی اصالتا امریکایی کم و بسیار محدود است ولی همان مدلهایی هم که در بازار وجود دارند بدون اغراق میتوان نام بهترین بکس بادی را داشته باشند.
این برند در امریکا متولد شده است ولی امروزه کارخانه های اینگرسولرند در کشورهای دیگر نیز مانند ایرلند و کشورهای دیگر اروپا وجود دارند و با همان کیفیت و زیر نظر کارخانه اصلی برخی از محصولات را تولید میکنند.

بکس بادی اینگرسولرند

9- بکس بادی اطلس کوپکو

اطلس کوپکو شاید در ایران به بکس های بادی معروف نباشد ولی همانطور که میدانید یکی از برندهای پرچمدار دنیا در تولید ابزار الات بادی و پنوماتیک است که آوازه آن در سراسر دنیا به گوش میرسد. در ایران اطلس کوپکو با کمپرسورهای دیزل و پمپ باد های موتوری سنگین و صنعتی که در راه سازی، ساختمان سازی، تخریب های سنگین و موارد این چنینی بکار میروند معروف و مشهور است. در سایت های عمرانی و راه سازی که از کمپرسورهای موتوری یا دیزل برای چکش تخریب های خود استفاده میکنند بیشتر از اطلس کوپکو استفاده میشود. اما این فقط ظاهر داستان است؛ اطلس کوپکو فقط به همینجا ختم نمیشود، تنوع بی نظیری از انواع ابزار آلات بادی و پنوماتیک را با برند قدرتمند اطلس کوپکو میتوان یافت. کارخانه جات صنعتی پیشرفته که از شات آف ها و آچار بادی های فوق پیشرفته استفاده میکنند، فقط به دنیال محصولات اطلس کوپکو هستند تا دقت و کیفیت کار خود را تضمین کنند و هم ابزاری را خریداری کنند که تا سالهای سال با تمام توان کار کند و هیچ نیازی به تعمیر و تعمیرگاه نداشته باشد.

بکس بادی اطلس کوپکو

بکس بادی های اطلس کوپکو نیز مانند دیگر محصولات این برند بزرگ از کیفیت ساخت، طراحی و طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند. اینکه اطلس کوپکو در رده نهم جدول بهترین بکس بادی ها قرار کرفته است فقط به دلیل تخصصی بودن و کم مصرف بودن بکس بادی های این برند بزرگ است و نه به لحاظ کیفیت و یا طراحی. بکس بادی اطلس کوپکو به دلیل کیفیت بالا از قیمت بیشتری نسبت به برندهای دیگر برخوردار است و البته مانند اینگرسولرند تنوع بکس های بادی آن به اندازه برندهای هم رده نیست و به همین دلیل نسبت فروش آن با برندهای دیگر آن را در رده نهم قرار داده است.

بکس بادی اطلس کوپکو

10- بکس بادی توکو ژاپن

همانطور که تا اینجا متوجه شدیم برندهای ژاپنی حضور بسیار پررنگی در بازار ابزار ایران دارند که به دلیل محدودیت واردات برندهای امریکایی این موضوع تشدید شده است. اگر شرکت ها و برندهای برتر امریکا امکان حضور در بازار ایران را داشتند قطعا این جدول به لحاط جایگاه برندهای ژاپنی تغییر میکرد و چندین برند ژاپنی جای خود را به برندهای مطرح امریکایی میدادند. برندهایی مانند شیکاگو پنوماتیک، هاسکی ، فلوریدا پنوماتیک، ای سی دلکو، ایر کت و ده ها برند بزرگ ساخت امریکا.

بکس بادی توکو ژاپن

بکس بادی توکو از برترین بکس بادی های موجود در بازار ابزار ایران است که از نظر کیفیت با بهترین برندها و بهترین مارک های بازار در رقابت است و میتوان مطمئن بود که توکو جزو 5 برند برتر بهترین مارک بکس بادی در ایران است. توکو مانند برندهای دیگری که تا کنون آورده شده است، در تولید دیگر انواع ابزار آلات بادی و پنوماتیک نیز بسیار پرقدرت ظاهر شده و دیگر محصولات این برند بزرگ نیز در رده خود جزو بهترین های بازار قرار میگیرند.

بکس بادی توکو

فروشگاه اینترنتی ایرپاور مجموعه ایی از بهترین بکس بادی های موجود را در کنار هم گرد آورده تا انتخاب و خرید بکس بادی برای شما عزیزان تبدیل به تجربه ایی لذت بخش باشد. ایرپاور علاوه بر خرید اینترنتی، امکان خرید حضوری را برای شما فراهم آورده است و شما میتوانید براحتی با مراجعه به فروشگاه ایرپاور انواع ابزار آلات بادی و پنوماتیک و البته انواع بکس بادی را مشاهده و خرید نمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ایرپاور نیز بهرمند شوید.

 

اگر برای خرید بکس بادی نیاز به اطلاعات و راهنما دارید، راهنمای خرید بکس بادی را در قسمت مقالات ایرپاور مطالعه نمایید ( لینک در بالای صفحه) تا هرآنچه که در مورد انتخاب، خرید، استفاده و نگهداری از بکس بادی نیاز دارید را به طور مفصل مطالعه نمایید. این مقاله در مراحل مختلف و هر ماه بروز خواهد شد و شما از بابت بروز بودن اطلاعات میتوانید مطمئن باشید.

 

11- بکس بادی شماره یازدهم اختصاص دارد به بکس بادی شما...

لطفا زیر این مقاله نام و مدل بکس بادی خود را بنویسید تا مخاطبان سایت ایرپاور بتوانند با دیگر مارک های موجود در بازار ایران آشنا شوند. لطفا تجربه خودتون رو در خرید و استفاده از بکس بادی مورد استفاده خود در زیر این مقاله بنویسید. برای ما و دیگر عزیزان بنویسید که چه بکس بادی هایی را تا کنون خرید ایید یا از چه بکس بادی هایی استفاده کرده ایید و آیا از آنها راضی بودید یا خیر و دلیل آن را هم بنویسید.
نظرات شما کمک بسیاری به دیگر عزیزان در انتخاب و خرید بکس بادی میکند. برای ما بنویسید از به نظر شما بهترین بکس بادی با توجه به کیفیت و قیمت کدام بکس بادی است؟!

همانطور که در توضیحات مقاله گفته شد این 10 بکس بادی از نظر کیفیت و میزان فروش در بازار ایران به ترتیب قرار گرفته اند. لازم به ذکر است برندهای پرفروش دیگری نیز هستند که به دلیل کیفیت پایین در دسته بندی 10 بکس بادی برتر بازار قرار نگرفته اند، یا اگر برند با کیفیتی باشد احتمالا از نظر میزان فروش در میان این ده برند قرار نخواهد گرفت.

 

حال اگر نام بکس بادی خود را در لیست بهترین بکس بادی های بازار نوشتید پیشنهاد میکنیم برای نگهداری بهتر و مراقبت از بکس بادی خود، مقاله نحوه تعمیر و نگهداری بکس بادی مطالعه نمایید. 

بهترین بکس بادی ساخت کدام کشور است؟!

از مهترین عوامل خرید بهترین بکس بادی برند یا کارخانه تولید کننده بکس بادی است. به طور کلی بهترین محصولات صنعتی، ابزار آلات و اصولا ابزار بادی ها در کشورهای صنعتی پیشرفته مانند آلمان، ژاپن، امریکا، سوئد، ایتالیا و ... تولید میشوند و در سالهای اخیر کشورهایی مانند تایوان، کره جنوبی نیز به جمع این کشورها اضافه شده اند و برندهای بسیار پرطرفداری را تولید و عرضه میکنند.

برای معرفی بهترین مارک بکس بادی، باید برندهایی مانند اینگرسولرند امریکا، هازت آلمان، اس پی ژاپن، کوکن ژاپن، توکو ژاپن، شینانو ژاپن، پائولی ایتالیا، اطلس کوپکو سوئد، شیکاگو پنوماتیک امریکا و ... نام ببریم که جزو قدیمی ترین و بهترین مارک های بکس بادی در جهان هستند و در بازار ابزار ایران نیز وجود دارند. در واقع باید از میان این برندها بهترین بکس بادی را انتخاب کرد.

بکس بادی پاولی ایتالیا

بهترین مارک بکس بادی تایوانی را بشناسیم

در بالا اشاره شد که به غیر از برندهای قدیمی و نام آشنای جهانی تولید کننده ابزار بادی، در سالهای اخیر برندهای مطرح تایوانی نیز به بازار ابزار آلات بادی دنیا وارد شده اند و جای خود را در میان برترین برندهای ابزار بادی و بهترین بکس بادی دنیا باز کرده اند. از معروف ترین و بهترین برندهای مطرح تایوانی میتوان به جنیوس، بکس بادی APT ( ای پی تی) و بکس بادی سوماک اشاره نمود که در بازار سراسر دنیا جزو برندهای با کیفیت هستند. این برندها نسبت به برندهای رده اول و پرچم دار دنیا، قیمت بسیار مناسب تری دارند که به همین دلیل در بازار ایران نیز به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده اند و جزو پرفروش ترین و پرطرفدارترین بکس بادی های بازار ابزار ایران هستند.

بکس بادی APT

همانطور که گفته شد بکس بادی های ساخت تایوان به قدری در بازار ایران محبوب شده اند که در مواقعی کاربران و مشتریان بکس بادی برخی از این برندها را با نام بهترین بکس بادی میشناسند. به عنوان مثال بکس بادی جنیوس یکی از معروف ترین و پرفروش ترین بکس بادی های بازار ایران است. این بکس بادی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب به عنوان یکی از بهترین بکس بادی ها شناخته شده است. بکس بادی ای پی تی APT نیز در میان بهترین مارک های بکس بادی های ساخت تایوان می باشد که در رده با کیفیت ترین محصولات و ابزار آلات بادی تایوانی است که بر خلاف بکس بادی جنیوس، مدل های مختلف بکس بادی APT تقریبا برای هر نوع کاری در بازار موجود است. APT در تمام سایزها و با گشتاورهای مختلف در فروشگاه ابزار آلات بادی و پنوماتیک ایرپاور موجود است و باید گفت فروشگاه ایرپاور نماینده رسمی برند ای پی تی تایوان در ایران است که کلیه ابزار آلات بادی و پنوماتیک این برند بزرگ را با بهترین قیمت عرضه مینماید.

بهترین بکس بادی

معیار انتخاب بهترین بکس بادی چیست؟!

نکته بسیار مهم این است که انتخاب و خرید بهترین بکس بادی باید بر اساس نوع کاری که برای انجام آن نیاز به بکس بادی داریم انجام گیرد. به عنوان مثال اگر شما برای یک تعمیرگاه دوچرخه نیاز به بکس بادی داشته باشید بهتر است از بکس بادی های سبک که درایو های کوچک تری نیز دارند استفاده کنید. یا میتوان از بکس بادی های پروانه ایی که سایز درایو آنها 8/3 اینچ است انتخاب نمایید. به همین ترتیب اگر برای تعمیرگاه ماشین آلات کشاورزی، راه سازی یا ماشین های سنگین نیاز به بکس بادی داشته باشید، بهتر است از میان بکس بادی های با سایز درایو ¾ اینچ یا حتی یک اینچ انتخاب نمایید و حتی در این موارد از بکس بادی های سنگین مستقیم هم استفاده میشود.

بکس بادی 1 اینچ

پس همانطور که گفته شد انتخاب بهترین بکس بادی کاملا به نوع کاری بستگی دارد که برای انجام آن به بکس بادی نیاز داریم. حتی اگر بهترین بکس بادی دنیا را هم برای کاری که مناسب آن نیست خریداری نمایید انتخاب درستی نبوده و نمیتوان گفت بهترین بکس بادی برای کار مورد نظر شما است. با این وجود همیشه در هر نوع ابزار یا محصول صنعتی برندهای برتری وجود دارند که بدون اغراق بهترین ها را تولید میکنند که بکس بادی و در کل ابزار های بادی و پنوماتیک نیز از این قاعده مستثنی نیست و براحتی میتوان برندهای برتر دنیا را که انواع بکس بادی را تولید میکنند را معرفی نمود.

بکس بادی ایرپاور

بهترین مدلهای بکس بادی را در ادامه این مقاله بررسی خواهیم نمود ولی اکنون نیاز است تا بدانیم چه نوع بکس بادی برای کار ما مناسب است و با توجه به نوع کار بهتر است چه نوع بکس بادی با چه میزان گشتاور و با چه سایز درایوی را انتخاب و خریداری نماییم.

بکس بادی اینگرسولرند

نظرات کاربران
امتیاز کاربران به این مطلب | از ۵ ( مشارکت کننده)
نفر
شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • |

    • |

    نظری جهت نمایش موجود نیست