فروشگاه ابزار ایرپاور

منتظر باشید
رویه های بازگرداندن کالا

رویه‌های بازگرداندن کالا

 

رضایت مندی و آسودگی خاطر مشتریان همیشه از الویت‏‌های اول فرشگاه ابزار ایرپاور می باشد همکاران ما در ایرپاور در این راستا می‏‌کوشند تا هر سفارش در بهترین شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت ایرپاور ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند ( مانند کالاهای اندازه گیری : ترکمتر ،مولتی پلایر ، تست ترکمتر - ابزار آلات بادی و پنوماتیکی : بکس بادی ،دریل بادی، پیچ گوشتی بادی ،گریس پمپ بادی ،واسکازین پمپ بادی و... - پاشش رنگ : پیستوله ،قلم ایربراش ،پمپ ایربراش ،پمپ ایرلس ،مخزن رنگ و... دستگاه های که حجم و اندازه آنها بزرگ هست ) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.. برای سایر محصولات ایرپاور 7 روز فرصت برای بازگشت در نظر گرفته است که به شرایط زیر می باشد.

 

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به ایرپاور اطلاع داده شود.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ایرپاور بازگردانده شود.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می‌شود.

اگر بنا به هر دلیلی کالای ارسال شده با فاکتور ارسالی یا سفارش ثبت شده در سایت مغایرتی داشته باشد ،امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه ایرپاور اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آنجایی که فروشگاه اینترنتی ایرپاور برای هر یک از محصولات، بسته بندی مخصوص و اورجینال شرکت اصلی را استفاده میکند و تمامی محصولات قبل از ارسال بوسیله کارشناسان فروشگاه بازرسی می شود، امکان خرابی یا آسیب دیدگی حین ارسال بسیار کم است. با این وجود اگر محصول دارای هر گونه نقصی باشد ، خریدار حداکثر 24 ساعت پس از تحویل کالا با واحد خدمات پس از فروش تماس گرفته و نسبت به تعویض یا استرداد آن اقدام نمایید.