معرفی کیت ایربراش اتوماتیک BT-19

  • دسته : ویدئوها
  • 26 مهر, 1400
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه
  • 1132 بازدید
  • نظر

ایربراش اتوماتیک BT-19 یکی از کامل ترین کیت های ایربراش موجود در بازار میباشد که در این ویدئو میخواهیم، به صورت کامل آن را معرفی و بررسی کنیم.
بسته بندی این محصول کاملا پلمپ میباشد، لذا میتوانید از اصالت و اورجینال بودن آن اطمینان داشته باشید. با باز کردن پلمپ و جعبه با لیست کاملی از تجهیزات روبرو خواهیم شد. ابتدا کاتالوگ دستگاه را مشاهده میکنیم که در آن مشخصات فنی، ویژگی ها، کاربرد ها و تمامی نکات مهم در استفاده از ایربراش BT-19، به صورت کامل و به همراه تصویر ذکر شده است. سپس به سراغ پمپ ایربراش مینی میرویم که از نظر ظاهری بسیار زیباست و طراحی منحصر به فردی دارد. با اینکه این پمپ ایربراش بسیار کوچک و سبک وزن است، اما همواره عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.

علاوه بر پمپ ایربراش، یک قلم ایربراش مخزن رو تک تنظیم، شلنگ ایربراش نخی 1.8 متری، آداپتور برق و پایه نگهداری قلم نیز در اقلام پکیج وجود دارد. پمپ ایربراش اتوماتیک BT-19 به وسیله یک آداپتور 12 ولت مستقیم به برق شهری متصل میشود و دارای سه حالت تنظیم فشار باد خروجی میباشد. این سه حالت با دکمه Shift روی بدنه پمپ قابل تغییر هستند و فشار باد خروجی را به ترتیب روی ایستگاه های 8، 9 و 10 لیتر باد در هر دقیقه قرار میدهند. این کمپرسور ایربراش توانایی تولید حداکثر 30 PSI فشار باد بدون رطوبت و روغن میباشد که به همین دلیل به صورت اختصاصی فقط برای قلم ایربراش مناسب است. به دلیل تولید کمترین صدا و لرزش به راحتی میتوانید از آن در انواع فضاها و اماکن مختلف، حتی منزل نیز استفاده کنید.

از پمپ که بگذریم به سراغ قلم ایربراش میرویم. این قلم ایربراش دارای سوزن نازل 0.3 میلی متری از جنس استنلس استیل است و یک پیچ تنظیم در انتهای آن برای تنظیم حجم و عرض پاشش رنگ خروجی تعبیه شده است. ظرفیت مخزن رنگ قلم نیز معادل 7 سی سی است. این محصول یک قلم ایربراش میان رده به حساب می آید و میتوانید از آن در انواع حوزه های مختلف نظیر دیتیلینگ، میکاپ، طراحی ناخن، نقاشی، تتو و قنادی استفاده کنید.
اما لازم به ذکر است که مهمترین جذابیت این دستگاه، اتوماتیک بودن آن است. یعنی تا زمانی که شما از قلم استفاده نکنید، پمپ در حالت آماده به کار قرار میگیرد و به محض استفاده از قلم، پمپ شروع به کار کردن میکند. این قابلیت مهم موجب جلوگیری از روشن بودن دائم پمپ شده و طول عمر آن را تا چندین برابر افزایش میدهد. دستگاه ایربراش BT-19 یکی از اقتصادی ترین گزینه های موجود برای شروع کار با ایربراش میباشد و با توجه به قابلیت ها و تجهیزاتی که دارد، از ارزش خرید بالایی نسبت به قیمت خود برخوردار است.

نظرات کاربران
امتیاز کاربران به این مطلب | از ۵ ( مشارکت کننده)
نفر
شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • |

    • |

    نظری جهت نمایش موجود نیست