معرفی پیستوله رنگ بادی استار مدل SMV-4F

  • دسته : ویدئوها
  • 27 مهر, 1400
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه
  • 867 بازدید
  • نظر

پیستوله استار کاسه رو مدل SMV-4F ساخت تایوان یکی از پرفروش ترین پیستوله های رنگ در سالهای اخیر بوده و بین نقاشان و رنگ کاران با نام پیستوله دسته شرابی شناخته میشود. با ایرپاور همراه شوید تا در این ویدئو ریزترین جزئیات آن را نقد و بررسی کنیم.

جعبه گشایی: زمانی که جعبه محصول را در دست خود میگیرید با یک بسته بندی فوق العاده مواجه میشوید. یک پوشش سراسری پلاستیکی روی جعبه موجب پلمپ شدن بسته بندی شده و عملا از نفوذ هرگونه رطوبت و گرد و غبار جلوگیری کرده است. طبق استاندارد های جهانی، برخی از اطلاعات مهم نظیر نام و لوگوی برند، کشور سازنده، مشخصات فنی و برخی از ویژگی ها روی جعبه به وضوح نوشته شده است. پس از باز کردن پلمپ و جعبه به سراغ اقلام موجود در بسته بندی میرویم. یک پیستوله استار به همراه کوپلینگ ورودی باد در یک محافظ تلقی دو لایه، یک مخزن رنگ 600 سی سی پلاستیکی، آچار مخصوص پیستوله، فرچه شستشو، کاتالوگ و دیتا شیت های محصول در جعبه قرار دارند.

مشخصات فنی: پس از جعبه گشایی نوبت به بررسی مشخصات فنی میرسد. این پیستوله با سایز سوزن نازل 1.2 الی 2.5 میلی متر تولید میشود. جنس سوزن نازل آن از استلس استیل یا فولاد ضد زنگ و ایرکت از جنس برنج با روکش کروم میباشد. وزن خالص آن تنها 325 گرم است. در هر دقیقه کار مداوم حدود 300 الی 350 لیتر باد در دقیقه مصرف میکند. همچنین جهت اتصال به کمپرسور باد به فشار 2 BAR یا همان 29 PSI نیاز دارد. عرض پاشش آن نیز با توجه با زاویه و فاصله از سطح، بین 24 الی 33 سانتی متر متغیر است.

بررسی ظاهری: بدنه پیستوله استار به طرز عجیبی خوش دست و حرفه ای است و ابعاد آن طوری در نظر گرفته شده است تا در دست هر فردی به راحتی قرار بگیرد. از نظر شکل ظاهری نیز یکی از خاص ترین پیستوله های رنگ موجود در بازار ابزار است. رنگ شرابی چشم نوازی که با رنگ نقره ای قطعات آن ترکیب شده، ظاهر آن را چند برابر زیباتر کرده است. پیچ های تنظیم حجم، عرض و شدت پاشش به صورت استاندارد در پشت و زیر پیستوله قرار گرفته، تا هرکاربری بتواند با دقت بالا این ولوم ها را بر اساس نیاز خود تنظیم نماید.

قابلیت ها: خوش دست بودن، کیفیت پاشش بالا، عرض پاشش مناسب، بدنه با کیفیت، ماشه بسیار نرم و... این ابزار را به یک پیستوله رنگ کاسه رو حرفه ای تبدیل کرده است. به جرات میتوانیم بگوییم که این محصول در محدوده قیمتی خود، بهترین گزینه به حساب می آید.

کاربرد ها: از آنجا که پیستوله دسته شرابی استار طیف وسیعی از سوزن نازل ها را پشتیبانی میکند، میتواند برای انواع رنگ کاری ها در حوزه های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. البته رنگ کاران و نقاشان ماهر از پیستوله استار بیشتر در رنگ کاری اتومبیل، چوب، نقاشی ساختمان و پاشش چسب استفاده میکنند.

اگر قصد خرید یک پیستوله رنگ تایوانی با کیفیت بالا دارید میتوانید این محصول را با ضمانت قیمت و تضمین اصالت کالا از فروشگاه آنلاین و تخصصی ابزار بادی ایرپاور خریداری کنید.

نظرات کاربران
امتیاز کاربران به این مطلب | از ۵ ( مشارکت کننده)
نفر
شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

  • |

    • |

    نظری جهت نمایش موجود نیست